6-В клас
15.10.2020р
Grammar. Adverb.
1. Пригадайте з уроків української мови, що таке прислівник та на які питання він відповідає .
2. Перегляньте навчальне відео.
https://www.youtube.com/watch?v=zqgDhNLnGsI
3. Розберіть правило на с.31.
happy-happiLY щасливий-щасливо
slow-slowLY повільний-повільно
lucky-luckiLY вдалий- вдало
bad-badLY поганий-погано
Прочитайте речення- приклади та перекладіть їх українською. Зверніть увагу на виняток
good-well гарний-гарно
4.
впр 1 с 32 письм.
Утворіть прислівники з прикметників в рамці та доповніть ними речення.
впр 2 с 32 письм.
Оберіть зазмістом речення good або well.
5. Розберіть ступені порівняння прислівників в таблиці на с 32. Правило нічим не відрізняється від ступенів порівняння прикметників. Ви вже знаєте ці правила ( для односкладових та багатоскладових слів).
warm-warmer-the warmest теплий- тепліший- найтепліший (прикметник)
fast-faster- the fastest швидко-швидше - найшвидше (прислівник)
В таблиці на с 33 прочитайте та вивчіть вийнятки ( прислівники. які утворюють ступені порівняння не за загальними правилами. а їх треба знати напам'ять)
впр 3 с 33 усно
Прочитайте речення, використовуючи порівняння прикметників. Не забувайте. що для односкладових та багатоскладових прислівників діють різні правила.
наприклад 1. Ми можемо читати добре.
Ми можемо читати краще.
впр 5 с 35 усно
Розділіить на дві групи речення з прикметником та прислівником.
впр 6 с 35 письм.
Запишіть речення, обравши за змістом прикметник або прислівник .
Комментарии
Отправить комментарий