6-В клас

15.10.2020р

Grammar. Adverb.

1. Пригадайте з уроків української мови,  що таке прислівник та на які питання він відповідає .

2. Перегляньте навчальне відео.

https://www.youtube.com/watch?v=zqgDhNLnGsI

3. Розберіть правило на с.31.

happy-happiLY     щасливий-щасливо

slow-slowLY        повільний-повільно

lucky-luckiLY       вдалий- вдало

bad-badLY          поганий-погано

Прочитайте речення- приклади та перекладіть їх українською. Зверніть увагу на виняток

good-well        гарний-гарно

4.

 впр 1 с 32  письм.

Утворіть прислівники з прикметників в рамці та доповніть ними речення.

впр 2 с 32 письм.

Оберіть зазмістом речення  good  або well.

5. Розберіть ступені порівняння прислівників в таблиці на с 32. Правило нічим не відрізняється від ступенів порівняння прикметників. Ви вже знаєте ці правила ( для односкладових та багатоскладових слів).

warm-warmer-the warmest      теплий- тепліший- найтепліший     (прикметник)

fast-faster- the fastest              швидко-швидше - найшвидше    (прислівник)


В таблиці на с 33 прочитайте та вивчіть вийнятки ( прислівники. які утворюють ступені порівняння не за загальними правилами. а їх треба знати напам'ять)

впр 3 с 33 усно

Прочитайте речення, використовуючи порівняння прикметників. Не забувайте. що для односкладових та багатоскладових прислівників діють різні правила.

наприклад  1. Ми можемо читати добре.

                       Ми можемо читати краще.

впр 5 с 35 усно

Розділіить на дві групи речення з прикметником та прислівником.

впр 6 с 35 письм.

Запишіть речення,  обравши за змістом прикметник або прислівник .






Комментарии

Популярные сообщения из этого блога